Kirsten Karlshøj udstiller i Birkebjergkirken

Himmelbuens genspejlinger

Søndag d. 19. marts har vi fernisering på kunstudstillingen med Kirstens Karlshøjs malerier. Kirsten har gæstet vores udstilling før og vi glæder os til hendes ofte abstrakte og lyse billedsprog.

Udstillingen er sammensat med inspiration fra salmen “Spænd over os dit himmelspejl”.

Ferniseringen foregår efter søndagens gudstjeneste – du er velkommen allerede kl. 10.30, hvor søndagens prædiken også trækker på et eller flere af Kirstens værker. Selve ferniseringen begynder kl. 12.00 og vare til 13.30.

Udstillingen løber frem til søndag d. 7. maj og i mellemtiden kan den ses i kirkens åbningstider eller efter aftale med pastor emeritus Leo Hansen eller kirkens præst Nana Green. Se kontaktoplysninger bag på bladet.