Kirkebio

En onsdag aften om måneden invitere vi til fællesskab om at se en film. Alt efter filmen vil der evt. være en ganske kort introduktion, så ser vi filmen og der bliver budt på kaffe, te og lidt sødt. Efter filmen taler vi sammen – deler og drøfter – hvad filmen vækker af tanker om liv og tro.

Det er vores præst Nana Green, så leder os gennem aftenen – og medværter er Leo og Mie Hansen.

Du er velkommen – uanset om du er vant til at komme i kirken eller ej, uanset om du er velkendt med den kristne tro eller slet ikke.

Kommende aftner og film i 1. halvår 2024 (titler på filmene vil blive slået op løbende):

Onsdag d. 20. marts: “Little Miss Sunshine”

Kirkebio viser en amerikansk film og det at være en familie på godt og ondt. Om at stræbe efter at være perfekte og opnå lykke – og hvordan livet så virkelig er.

Filmen hedder: Little Miss Sunshine og er både alvorlig og komisk i en god blanding.

Filmen har engelsk tale og danske tekster. Det er gratis at se filmen.

Der serveres kaffe, te og lidt sødt til, og det kan du give lidt for.

Onsdag d. 17. april: Info følger senere