Retrætedag efteråret 2022

Birkebjergkirken arrangerer og giver rammer for en retrætedag i efteråret 2022 i samarbejde med andre sjællandske kirker i Evangelisk Frikirke Danmark.

Mere info om dagens forløb mv. følger.

Sted: Birkebjergkirken, Tommerupvej 4, 4700 Næstved

Arrangør: Birkebjergkirken ved præst Nana Green i samarbejde med andre sjællandske menigheder i Evangelisk Frikirke Danmark.

Pris: 90,- kr. for morgenbrød, frokost og eftermiddagskaffe plus materialer

Tilmelding: Der er et begrænset antal pladser, så tilmelding sker efter først til-mølle-princippet. Tilmeld dig på e-mail: tilmeld@birkebjergkirken.dk og skriv “Retrætedag” i emnelinje. Når du får en bekræftelse på at du er tilmeldt, så kan du betale for deltagelsen på MobilePay 300636 (OBS! Det vigtigt at du i bemærkningsfeltet ved betalingen skriver “retrætedag”). Der kan evt. laves aftaler om kontantbetaling i forbindelse med betalingen.