Juleaften kl. 14.00

Velkommen til juleaftens gudstjeneste kl. 14.00.

En gudstjeneste for alle aldre, hvor Brian og Catharina – kendt i kirken som de kompetente ledere af børnegospelkoret SoulChildren – leder sang og musik. Vores præst Nana Green leder også igennem gudstjeneste og holder juleprædikenen.

Så velkommen til en stemningsfuld stund i Birkebjergkirken med fælles salmesang, bøn, juleevangeliet og prædiken.

Vi har plads til 100 kirkegængere ud over præst og øvrigt medvirkende. Det forventer vi ikke at blive. Skulle vi mod forventning blive flere, så vil vi desværre være nødt til at afvise nr. 101 og efterfølgende.

Du skal ikke vise coronapas, men du skal bære mundbind ved ankomst og når du går rundt i kirken (medmindre du jf. sundhedsstyrelsen regler er undtaget – det er børn under 12 år f.eks.). Du kan vælge at beholde mundbindet på under hele gudstjenesten, hvis du er tryggest ved det, men du må gerne tage det af, når du sidder. Vi har lavet ekstra afstand mellem stolerækkerne og opfordrer til at man sidder sammen i familien og har afstand husstande/familier imellem.

Husk fortsat god håndhygiejne, afstand og at vise hensyn til hinanden.